مشكلات ثبت شركت سهامي خاص

مشكلات يك شركت سهامي خاص چيست؟

راه اندازي  يك شركت سهامي خاص كاري كوچك نيست و در عين حال مزاياي بسياري نيز وجود دارد كه مي توان به موارد جانبي احتمالي در راه اندازي يك شركت سهامي خاص اشاره كرد.

    الزامات قانوني - موارد بسياري از قبيل تكميل حساب هاي سالانه و بازده به خانه شركت ها ، تحويل اظهارنامه مالياتي شركت به HMRC ، تنظيم و اجراي PAYE و حقوق و دستمزد و توليد بازده ماليات بر ارزش افزوده سه ماهه براي HMRC وجود دارد. مهلت يا پرداخت پولي را كه به HMRC بدهكار هستيد از دست ندهيد و شركت مي تواند با جريمه سنگيني روبرو شود.
    پرداخت هزينه - بر خلاف يك تاجر تنها كه مي تواند بدون محدوديت از يك تجارت پول بگيرد ، برداشت پول از يك شركت سهامي خاص پيچيده تر است. به عنوان يك مالك يا مدير ، تجارت مجبور است به صورت حقوق و دستمزد يا پرداخت سود سهام شما را به صورت قانوني واريزي به شما منتقل كند ، به اين معني كه شما نمي توانيد فقط از شركت به عنوان منبع درآمد شخصي استفاده كنيد. شما حتي بايد خود را به عنوان مدير پرداخت كنيد و براي پرداخت حقوق و دستمزد ماهانه براي PAYE با HMRC ثبت نام كنيد.
    راه‌اندازي و تعطيلي - راه اندازي يك شركت سهامي خاص ساده است اما بايد در خانه شركت ثبت نام كنيد و به HMRC اطلاع دهيد و همچنين هزينه سالانه را پرداخت كنيد. اگر تصميم داريد يك شركت سهامي خاص را ببنديد ، بايد براي حل مشاغل كه مي تواند سه ماه طول بكشد ، اقدام كنيد.

ماليات ، سود و ضرر براي يك شركت سهامي خاص

يك شركت سهامي خاص بايد در HMRC ثبت نام كند و ماليات شركت را براي هرگونه سود حاصل از آن در سال مالي خود بپردازد - و ماليات شركت نيز علاوه بر هر گونه ماليات بر درآمد و كارمندان و مديران سهم بيمه ملي (NIC) بايد پرداخت كند. يك شركت سهامي خاص همچنين مي تواند سود سهامداران را پرداخت كند و اينها مشمول ماليات بر درآمد هستند ، هرچند از NICs معاف هستند. پرداخت به كارمندان بايد از طريق PAYE انجام شود و شركت بايد به عنوان بخشي از حقوق يك كارمند ، NIC را به HMRC پرداخت كند.

حقوق كارمندان با اين حال به عنوان يك هزينه تجاري طبقه بندي مي شوند و مي توانند در مقابل سود به همراه تمام هزينه هاي ديگر جبران شوند. اين بدان معناست كه يك شركت سهامي خاص مي تواند به كارمندان ، هزينه ها و خدمات خريداري شده را از تأمين كنندگان پرداخت كند و هنوز هم اين هزينه ها را براي جبران ماليات قابل پرداخت بر درآمد شركت ايجاد مي كند. سود شركت پس از آن مشمول ماليات شركت با نرخ فعلي 20٪ است.

تغييرات اجباري در شركتهاي مسئوليت محدود

دقيقه صورت گرفته براساس ثبت تغييرات شركت مسئوليت محدود ايجاد شده توسط صاحبان شركت. به عنوان مثال ، مهمترين و كاربردي ترين اين تغييرات به شرح زير است:

 

    ذكر شركت؛

    تغيير شركت موضوع؛

    آدرس شركت را تغيير دهيد؛

    افزايش سرمايه شركت

    كاهش سرمايه اجباري شركت؛

    كاهش سرمايه شركت هاي جايگزين؛

    تبديل سهام سهام ناشناس؛

    كاهش تعداد اعضاي هيئت مديره؛

    تعداد اعضاي هيئت مديره را افزايش دهيد.

    شركت مسئوليت محدود با مسئوليت محدود تبديل شركت ذخيره سازي عمومي مشترك.

    تغيير سال مالي شركت؛

    شركت منحل شد.

    انتقال سهام شركت مسئوليت محدود؛

    شركت الشرقه

    انتشار روزنامه 2 را تغيير دهيد

    دارندگان امضاها.

    موعد مقرر

    تأسيس شعبه 1

    شريك جديد درآمد؛

    خروج از 2 شريك

 

دقيقه تغيير اجباري

 

صورتجلسه اساسنامه حتي پس از مدت معيني انجام مي شود و طبق قانون شركت يا براي مدت زمان مشخص تعيين نشده است. به عنوان مثال ، مهمترين و كاربردي ترين اين تغييرات به شرح زير است:

 

    اعضاي هيئت انتخابيه؛

    انتصاب اعضاي ديگر هيئت؛

    امضاي دولت؛

    مانده و تأييد صورتهاي مالي.

    اصلاح نماينده اشمحدود حقوقي؛

نحوه گزارش تغييرات شركت

 

طبق تصميم صاحبان شركت ، هيئت مديره اول اعلام كرده است كه جلسه با دبير شركت و دبير شركت جهت هماهنگي زمان برگزاري جلسه اعلام مي شود بايد در زمان تعيين وقت خود با صاحبان شركت و صاحبان شركت در جلسه شركت كنند. با هم بپيونديد مهمترين نكته در مورد سهميه حاضر در جلسه اين است كه در صورت مجاز بودن همه صاحبان شركت در جلسه و در صورت شركت در جلسه در اكثريت آن ، دعوت نامه لازم است. پس از حضور صاحبان سرمايه ، به همه صاحبان سرمايه اجازه نمي دهند تصميم را افشا كنند و تغييرات را در جلسه حاكم بر عهده بگيرند

تغييرات در شركتهاي سهامي شامل چيست؟

رابطه سهامداران يا شركاي شركت ها هميشه يكسان نيست ، به عبارت ديگر ، اين دو گروه هميشه رابطه خوبي با يكديگر ندارند و اختلافات گاهي اوقات مي تواند باعث ايجاد مشكلات در روابط تجاري شود. آنچه معمول است اين است كه بسياري از اشخاص حقوقي بعد از ثبت شركت و تنظيم و تهيه اطلاعات در مورد شركت ، مي توانند تغييرات زيادي در منشور خود ايجاد كنند. در حقيقت براي جلوگيري از بروز مشكلات در هنگام بروز اختلافات متعدد در شركت تغييراتي ايجاد شده است.
نكته اي كه بيشتر از همه از آن آگاه هستيد اينست كه مي توانيد قبل از بررسي هرگونه ثبت تغييرات شركت سهامي خاص ، با توجه به خصوصياتي كه هر شركت دارد ، بتوانيد شركت خود را ثبت كنيد. برخلاف برخي عقايد ، فرمت شركت هيچ ارتباطي با خدمات خود ندارد. هر بار كه متقاضي شركت درخواست خود را آغاز مي كند ، مي تواند برخي تغييراتي در آن ايجاد كند.

ثبت تغييرات شركت شامل موارد زير است:

    تغيير آدرس
    شركت را حل كنيد
    اصلاحيه اساسنامه
    مبحث مكالمه شركت را تغيير دهيد
    امضاي شركت را تغيير دهيد
    بازرسان را گسترش داده يا انتخاب كنيد
    سرمايه شركت را كاهش يا افزايش دهيد
    هيئت مديره را تمديد يا جايگزين كنيد
    ناشناس سهام شركت را تبديل مي كند
اگر مي خواهيد موارد فوق را در قالب تغييرات در شركت خود انجام دهيد ، بايد مرجع قانوني را دنبال كنيد. در اين پست مواردي از قبيل سوابق تغيير شركتي ، درخواست تغييرات شركت ، ثبت شركت به صورت آنلاين ، ثبت اقدامات تغيير شركت و هزينه هاي ثبت تغييرات را پوشش خواهيم داد ، بنابراين توصيه مي كنيم هيچ شما مي توانيد اطلاعات دقيقي در مورد اين موضوع داشته باشيد تا در آخر با ما باشيد

يادداشت هاي مهم كارت بازرگاني

برخي يادداشت هاي مهم
كامندان دولتي نمي توانند كارت بازرگاني دريافت كنند.
* هر شخصي نمي تواند بيش از يك كارت بازرگاني ، حقوقي يا واقعي داشته باشد.
* در هر واحد فقط يك كارت بازرگاني صادر مي شود.
* آدرس هاي موجود در برنامه ثبت نام ، حساب دارايي و مالكيت يا اجاره نامه بايد از نظر تجاري سازگار باشند.
* متقاضي كارت بايد در كليه مراحل دريافت و تحويل كارت حضور داشته باشد.

قوانين ماليات كارت بازرگاني

كارت بازرگاني به تنهايي قابل كسر ماليات نيست. درآمد ماليات داده مي شود.

براي اشخاص براساس درآمد مشمول ماليات مطابق با ماده 131 قانون ماليات مستقيم و براي اشخاص حقوقي ، 25٪ از درآمد محاسبه و نمايش داده مي شود.

بخش 2: بدهي هاي گذشته تحت پوشش بخش هاي (1) - (2) و تبصره (1) ، بخش (2) ، بخش (1) قانون ماليات مستقيم 1/8/12 و اصلاحات بعدي در آن پذيرفته نمي شود.

توجه داشته باشيد وزارت اقتصاد و دارايي مي تواند بدهي هاي مالياتي را كه مربوط به يا در سال درآمد قبل از سال 1 است ، به سقف يك ميليون ريال براي هر رژيم كه آن را "بطور كامل يا جزئي" مناسب مي داند ، بپردازد. ،

ماده 2: نرخ ماليات بر درآمد از افراد به استثناي مواردي كه طبق مقررات اين قانون با نرخ جداگانه اي تهيه شده است به شرح زير است:
- تا 30 ميليون ريال درآمد سالانه مشمول ماليات با نرخ 15٪ 1٪

- تا صد ميليون ريال درآمد مشمول ماليات در هر سال بيش از سي ميليون ريال با نرخ 20٪ 1٪

- حداكثر دويست و پنجاه ميليون ريال ، از جمله ماليات سالانه ، بالغ بر صد ميليون ريال با نرخ بيست و پنج درصد (1٪)

- حداكثر يك ميليارد ريال درآمد مشمول ماليات در هر سال بيش از دويست و پنجاه ميليون ريال با نرخ 30٪ 1٪

- 1٪ مازاد يك ميليارد ريال ، از جمله ماليات سالانه سي و پنج درصد 1٪
ابطال كارت بازرگاني يا تعليق كارت بازرگاني
ليست اسناد مورد نياز براي ابطال يا تعليق عضويت يا گرفتن كارت بازرگاني

پروسه ثبت كمپاني در پرتغال

مراحل افتتاح يك شركت در پرتغال
 
شركتهاي با مسئوليت محدود دولتي و خصوصي با پيگيري اين مراحل به راحتي مي توانند در پرتغال راه اندازي شوند:
 
 
1. نام تجارت را تأييد كنيد و با ثبت نام در تجارت تجارت پرتغال رزرو كنيد.
2. يك نماينده قانوني براي شركت خود در پرتغال تعيين كنيد.
3. اساسنامه را با اطلاعاتي در مورد صاحبان ، فعاليتهاي تجاري و غيره تهيه كنيد.
4- براي واريز حداقل سرمايه سهم 5،000 يورو يك حساب بانكي باز كنيد.
5- مطابق فعاليت شركت ، براي مجوزها و مجوزها اقدام كنيد.
6. براي اهداف مالياتي و مشاركت هاي اجتماعي در پرتغال ثبت نام كنيد.
 
هزينه هاي تشكيل شركت در پرتغال
 
در اينجا اطلاعاتي درباره هزينه هاي راه اندازي مشاغل مورد نياز در پرتغال در نظر گرفته شده است:
 
 
1. هزينه ثبت نام: تقريباً 975 يورو براي نام تجاري پيش تصويب شده ، اسناد شركت ، گواهي و غيره.
2. هزينه هاي دفتر مجازي: حدود 33 يورو در ماه براي يك بسته كامل دفتر مجازي.
3. حداقل سرمايه سهم: تقريبا. 5000 يورو براي افتتاح LDA در پرتغال.
4- هزينه تشكيل شركت: حدود 589 يورو پيشنهاد ارائه شده توسط تيم مشاورين ما.
5- هزينه هاي حسابداري: از 80 يورو در ماه براي خدمات حسابداري متنوع شروع مي شود.

افتتاح شركت در يونان چگونه است؟

يونان هيچگاه مقصد خاصي براي سرمايه گذاران خارجي نبوده است ، اما بحران اخير فرصت هاي تجاري بسياري را ايجاد كرده است. نرخ هاي مرتبط با ماليات شركت ها نسبتاً زياد است ، اگرچه در دوره هاي اخير سقوط داشته و از سال 2006 به زير 30 درصد رسيده است. ما دقيقاً مي دانيم كه اين علاقه ها را از كجا هدايت كنيم ، به همين دليل ما در تماس با ما دريغ نمي كنيم تا در مورد خدمات خود كه براي ثبت شركت در يونان در دسترس است ، با ما در ارتباط باشيد.

انواع اصلي شركت ها در يونان چيست؟

 

فرم هاي اصلي شركت در يونان چهار به شرح زير است:

 

    شركت با مسئوليت محدود (EPE)

    شركت سهامي خاص (AE)

    مشاركت

    شاخه

 

مشخصات اصلي يك شركت با مسئوليت محدود EPE چيست؟

 

    حداقل سرمايه مورد نياز 4500 يورو است كه بايد براي آموزش پرداخت شود ، حداقل نيمي از اين مبلغ بايد به صورت نقدي باشد

    حداقل تعداد اعضا دو نفر است (حداقل يك مدير و يك دبير در هيئت مديره لازم است)

    نوع مشترك به دليل مسئوليت محدود

    ارائه اسناد مالي لازم است

ثبت برند چقدر طول ميكشد

پاسخ به اين سؤال كه ثبت نام يك علامت تجاري چقدر طول مي كشد نشان مي دهد كه چرا مي خواهيد در اسرع وقت شروع به كار كنيد. هر پرونده بسته به هر تعداد مسئله متفاوت است - خواه شما "استفاده كنيد" يا "قصد استفاده" را مطرح كنيد ، چه مخالفي ايجاد شود ، چه دفتر ثبت اختراع و علائم تجاري ايالات متحده نياز به صدور هرگونه اقدامات دفتر مربوط به درخواست شما داشته باشد ، و غيره در - اما به طور كلي ، شما مي خواهيد سالانه (حداقل با كمترين هزينه) بودجه خود را تأييد كنيد تا درخواست شما تأييد شود و از مزاياي حمايت از علائم تجاري اطمينان حاصل شود. بياييد نگاهي به برخي از مراحل ارائه شده در آن بازه زماني بيندازيم.

با اين حال ، قبل از شروع حركت ، يك يادداشت سريع در مورد اهميت زمان شروع اين فرآيند - چگونگي ثبت نام علامت تجاري خود بگيريد. صرف نظر از اينكه مارك تجاري شما واقعاً تأييد شده است - پس از اتمام مراحل - پس از تأييد ، شما مجاز به حمايت از ممنوعيت بازگشت به روز از تاريخ اوليه پر كردن هستيد. در صورت بروز اختلافات در دوره يا بعد از دوره درخواست علامت تجاري شما ، بخش مهمي از تعيين اولويت استفاده است.
فرآيند درخواست مارك تجاري

حال بياييد نگاهي بيندازيم به آنچه در آن دوره برنامه اعمال مي شود. زمان شروع ثبت نام تا زمان تصويب ، "دوره درخواست" رسمي است ، اما اين نكته را نيز بخاطر بسپاريد كه قبل از آن زمان و منابع خود را قرار مي دهيد - شما محصول خود را توليد مي كنيد ، با يك نام و شايد يك آرم همراه هستيد. ، و احتمالاً كاوش و اجراي توزيع و تبليغ كالاها يا خدمات خود را. به محض تصميم گيري براي ثبت نام يك علامت تجاري ، احتمالاً به خودتان كمي تحقيق خواهيد كرد - اما در اين مرحله ، مي خواهيد با يك وكيل علامت تجاري كه داراي تجربه و ابزار جستجوي قدرتمند و جامع براي انجام يك حرفه اي است مشورت كنيد. جستجوي علامت تجاري براي اطمينان از اينكه علامتي كه تصميم مي گيريد شانس خوبي در تأييد USPTO داشته باشد.