براي راه اندازي يك شركت تعاوني در چه مراحلي پيش بيني مي شود؟

براي راه اندازي يك شركت تعاوني در چه مراحلي پيش بيني مي شود؟

يك انجمن مفيد يك انجمن است كه براي ثبت تمام يا بخشي از دلايل ذكر شده در قانون با ثبت نام تعاوني هايي كه موضوع يك حركت انفرادي هستند و در منطقه توپوگرافي آن واقع شده است ، ارائه مي دهد.

تعاوني هاي كشوري يا كشاورزي در سطح ناحيه ، مشترك و منطقه شكل مي گيرند. به دليل اتحاديه تعاوني كشاورزي ، موضوعات متعددي وجود دارد كه بايد مورد بررسي قرار گيرد. شمارش موضوع و ميزان فعاليت ، ايجاد افراد ، قطعنامه و نوع ارتباطي كه در حال حاضر به آن اشاره شده است. اين مهم است كه هذيان درنظر گرفته شده نيز مي توانند به مقالات همراه اشاره كنند:

- راه ثبت نام در تعاوني هاي كشوري و زراعي در مرجع ثبت نام شركت ها

- كتابچه راهنماي كاربر كمي براي ترتيب و ثبت نام يك مورد قبول

- مجوز ثبت نام تعاوني

موضوع و ميزان فعاليت هاي انجمن هاي مفيد

موضوع و ميزان انجمن هاي مفيد استان يا باغباني كه در آزمون حل آنها مشخص شده است ، هركدام ماده و موضوعات خاص خود را دارند ، موضوعات مختلفي را در بر مي گيرد. به عنوان مثال ، موضوع و ميزان انجمن قابل قبول طبق قانون اساسي آنها ، شهر و منطقه را به شرح زير ذكر مي كنيم:

مونتاژ: ساخت يا مونتاژ يا خريد و تهيه هرگونه مواد متخصص ، كالا ، كالاها ، تجهيزات و سخت افزارهاي مورد نياز يك قسمت و افراد آن از بخشهاي تجاري و مسكوني و خارج از كشور و گردش و عرضه آنها به افراد.

ايجاد كولرهاي ثابت و چند منظوره و ترتيب هرگونه دفتر كه براي نگهداري و پشتيباني از قطعات و افراد آنها مهم باشد.

تأسيس فروشگاههاي ثابت و همه كاره ، براي داشتن سخت افزار و تجهيزات لازم براي قطعات آن و يا مورد نياز افراد آن.

بنياد كارخانه هاي فرآوري تغيير و كارگاه هاي صنايع دستي و روستايي ، زنبورداري ، زنبورداري ، ساختمانهاي توليد مثل كرم ابريشم ،

توسعه محل كار ، مركز توزيع ، فروشگاه و برخي ديگر از دفاتر مورد نياز شما و افراد خود.

انجام ادارات: انجام ادارات باز ، براي افراد و افراد آنها ، به عنوان مثال حمل و نقل ، اقامتگاه ، تأمين آب مصرفي و آب زراعت ، تأمين و حمايت از ايستگاه هاي آب ، دفع آب ، ساماندهي دفاتر تميز و آموزنده ، بنياد توزيع مياني تأمين برق و گاز ، بنياد ساماندهي تلفن ، تزريق مني دستي حيوانات اهلي ، كنترل بيماري ها و اشكالات گياهي و حيواني ، آمادگي خوراك دام و طيور.

تبليغات ، متنوع سازي ، زمينه و يا ترتيب بازار براي موارد جزئي. نمايش و تمرينهاي قابل مقايسه و پيشبرد و ساختن آيتم هاي ساختگي و بخشي ،

احياي درست همانند استفاده از زمين هاي باغباني ، در منطقه فعاليت هاي عضو ،

ارائه خدمات تخصصي و مشاوره اي براي آماده سازي و اجراي برنامه هاي نسل مورد نياز بخش و افراد آن ،

جمع آوري ، تنظيم ، فشار دادن ، ادامه ، تغيير ، حمل و نقل و فروش اقلام ساخته شده توسط دامداران ، كشاورزان ، كشاورزان ، زنبورداران ، كرم هاي ابريشم ، ماهي ، مرغ ، اقدام به ايجاد مالكيت از طريق افراد يا به طور مستقيم مي كنند.

لوازم: تهيه سخت افزار كشاورزي ، كار پر زحمت و تجهيزات دنده كشور ، براي استفاده مشترك از افراد ، ترتيب بذرهاي مختلف ، نهال ، پيوند ، كودهاي شيميايي ، سموم دفع آفات ، سموم دفع آفات و تجويز حيوانات براي افراد.

كارهاي مختلفي انجام دهيد. پرداخت يا مقررات پيش پرداخت افراد يا تأييد آنها ، تأديه بازپرداختهاي قانوني اشخاص ، درست به عنوان دادن دارايي هاي اضافي پولي از طريق دريافت اعتبار و تملك از بانكها و ساير مباني مربوط به پول. اعتبار و گرفتن دفاتر از بانكها و ساير مباني مربوط به پول. ارائه قصد دارد در جهت ارتقاء و پيشرفت همكاري هاي متخصص و تهيه و جمع آوري داده هاي حياتي در اين زمينه و تكميل قرار گرفتن در معرض بنيادي ، جهت و كمك به افراد ، در كارهاي معتبر ، سلسله مراتبي و تخصصي و انجام ادارات مختلف مثلاً چاپ و توزيع به منظور بازرسي و در نظر گرفتن ويترين خريدار ، ساختارهاي اداري و كاغذي اساسي را ترتيب داده ، بين افراد سازماندهي كرده ، در مورد نوع توسعه ، تعليم و تربيت را ارائه داده و وسايل و وسايل را در اختيار افراد قرار دهيد.

اتحاديه مي تواند با تصويب مجمع عمومي عادي ، بخش هايي از سازمان تعاون روستايي ايران مركزي را بدست آورد و منابع خود را به ساير شركت هاي تعاوني كشاورزي روستايي و انجمن هاي توليدكننده و مؤسسات توليد منوط به تفاهم درمورد سازمان مركزي همكاري روستايي قرار دهد.

اتحاديه ممكن است با تشويق يا گفتگو با مردم عادي و مشروعيت اين كشور را تشويق و تشويق كند تا تمرينات تجاري و پولي خود را تشويق كند.

همچنين اين انجمن مي تواند براي ساكنان غير اشغال شده تعاوني روستايي مستقيماً كارهاي تجاري را هدايت كند