ثبت برند چقدر طول ميكشد

پاسخ به اين سؤال كه ثبت نام يك علامت تجاري چقدر طول مي كشد نشان مي دهد كه چرا مي خواهيد در اسرع وقت شروع به كار كنيد. هر پرونده بسته به هر تعداد مسئله متفاوت است - خواه شما "استفاده كنيد" يا "قصد استفاده" را مطرح كنيد ، چه مخالفي ايجاد شود ، چه دفتر ثبت اختراع و علائم تجاري ايالات متحده نياز به صدور هرگونه اقدامات دفتر مربوط به درخواست شما داشته باشد ، و غيره در - اما به طور كلي ، شما مي خواهيد سالانه (حداقل با كمترين هزينه) بودجه خود را تأييد كنيد تا درخواست شما تأييد شود و از مزاياي حمايت از علائم تجاري اطمينان حاصل شود. بياييد نگاهي به برخي از مراحل ارائه شده در آن بازه زماني بيندازيم.

با اين حال ، قبل از شروع حركت ، يك يادداشت سريع در مورد اهميت زمان شروع اين فرآيند - چگونگي ثبت نام علامت تجاري خود بگيريد. صرف نظر از اينكه مارك تجاري شما واقعاً تأييد شده است - پس از اتمام مراحل - پس از تأييد ، شما مجاز به حمايت از ممنوعيت بازگشت به روز از تاريخ اوليه پر كردن هستيد. در صورت بروز اختلافات در دوره يا بعد از دوره درخواست علامت تجاري شما ، بخش مهمي از تعيين اولويت استفاده است.
فرآيند درخواست مارك تجاري

حال بياييد نگاهي بيندازيم به آنچه در آن دوره برنامه اعمال مي شود. زمان شروع ثبت نام تا زمان تصويب ، "دوره درخواست" رسمي است ، اما اين نكته را نيز بخاطر بسپاريد كه قبل از آن زمان و منابع خود را قرار مي دهيد - شما محصول خود را توليد مي كنيد ، با يك نام و شايد يك آرم همراه هستيد. ، و احتمالاً كاوش و اجراي توزيع و تبليغ كالاها يا خدمات خود را. به محض تصميم گيري براي ثبت نام يك علامت تجاري ، احتمالاً به خودتان كمي تحقيق خواهيد كرد - اما در اين مرحله ، مي خواهيد با يك وكيل علامت تجاري كه داراي تجربه و ابزار جستجوي قدرتمند و جامع براي انجام يك حرفه اي است مشورت كنيد. جستجوي علامت تجاري براي اطمينان از اينكه علامتي كه تصميم مي گيريد شانس خوبي در تأييد USPTO داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.