چگونگي ثبت شركت سهامي خاص و مسئوليت محدود

ثبت شركت با مسئوليت محدود

ثبت شركت با مسئوليت محدود شركتي است كه بين دو يا چند نفر براي انجام امور كسب و كار تشكيل مي شود. در شركت با مسئوليت محدود شركا بدون افتتاح حساب، داشتن سهام يا درصد از شركت فقط تا ميزان سرمايه خود در شركت مسئول ديون شركت است.

شركت با مسئوليت محدود از پركاربريد ترين شركت هاي ثبت شده در اداره ثبت شركت ها مي باشد. ساده ترين و پر كاربرد ترين نوع شركت، ثبت شركت با مسئوليت محدود مي باشد كه اكثر شركت هايي كه ثبت مي گردنند از اين نوع شركت مي باشند. جهت انجام امور بازرگاني و كاري در سيكل كوچك تا متوسط از ثبت شركت با مسئوليت محدود استفاده مي گردد.

سرمايه براي ثبت مسئوليت محدود بايد ” حداقل صد هزار تومان ” باشد اما برخلاف ثبت شركت سهامي خاص نياز به واريز اين مبلغ در حساب شركت نياز نمي باشد و صرفا در اساسنامه شركت ذكر خواهد شد. در شركت با مسئوليت محدود عنوان سهم الشركته و سهام دار وجود ندارد و صرفا مديرعامل و اعضاي هيات مديره در آن تعريف خواهد شد.

ثبت شركت سهامي خاص

شركت سهامي خاص به شركتي گفته مي شود كه سرمايه اوليه آن توسط اعضا تامين گردد. هر يك اعضا به يك مقدار سهام دار خواهند بود و سهم الرشكته خواهند داشت. برخلاف شركت سهامي عام، سهام شركت سهامي خاص فقط در اختيار اعضاي خاص كه همان هيات مديره هست، خواهد بود و عموم حق سهامداري نخواهند داشت.

در واقع منظور از شركت­هاي سهامي خاص، شركت­هاي تجاري است كه سرمايه آنها به سهام تقسيم مي­شود و تمام سرمايه شركت توسط موسسين آن تامين مي­شود. مسئوليت سهامداران در قبال شركت مستقيماً وابسته به مبلغ اسمي سهام آنهاست. لازم به ذكر است كه مبلغ اسمي سهام­ها با هم برابر است.

در هنگام ثبت شركت سهامي خاص مي بايست پس از تعيين سرمايه شركت، ميزان ۳۵ درصد از آن را در حساب شركت نزد يكي از بانك ها واريز نمايند. اعتبار شركت سهامي خاص جهت گرفتن پروژه و وام و .. از شركت مسئوليت محدود بيشتر است.

چرا نياز به ثبت برند داريم

ممكن است برايتان سوال پيش آمده باشد كه چه نيازي به ثبت برند خود داريم؟
آيا بدون نياز به ثبت برند نيز مي توانيم كالاي خود را در بازار عرضه كنيم؟
جواب بله است! شما بدون ثبت علامت تجاري خود نيز مي توانيد كالاي خود را عرضه كنيد اما يك مشكل بزرگ وجود دارد و آن اين است كه در اين بازار پر از رقابت كه در اكثر اصناف افراد بسيار زيادي فعاليت دارند اگر شما "برند" مختص خود را نداشته باشيد هميشه در معرض خطر هستيد.
اين خطرات مي تواند شامل شكايت از شما به مراجع قانوني باشد.
بعنوان مثال فرض كنيد شما ميخواهيد يك محصول خوراكي به بازار عرضه كنيد.چون شما برند خود را به ثبت نرسانده ايد به ناچار بايد از يك اسم مشابه با نمونه هاي موجود در بازار استفاده كنيد يا اينكه نمونه تقلبي از يك برند ثبت شده را توليد و وارد ماركت كنيد.
در هر دو صورت اين اعمال باعث مي شود كه به اعتبار برند شخص ديگري لطمه وارد شده و مطمئنا آن شخص به مراجع قانوني مراجعه كرده و مشكلات فراواني ايجاد خواهد كرد.
پس با ثبت برند اختصاصي خود هم خودتان شناخته مي شويد و هم به شخص ديگري لطمه مالي و اعتباري وارد نخواهد شد;چه بسا كه متاسفانه موارد بسياري از اين اقدامات ناپسند صورت گرفته و شخصي كه برند خود را به ثبت رسانده توسط افراد سودجو مورد سو استفاده اسمي قرار گرفته است.
دلايل متعدد ديگري در مورد لازمه ثبت برند وجود دارد كه مي توان به تمايز خود از ساير فروشندگان يا ارائه دهندگان خدمات اشاره كرد.
دليل ديگر مي تواند اين باشد كه با ثبت برند شانس بسيار خوبي براي اخذ وام هاي بانكي داريد و به نوعي اين كار اعتبار شما را افزايش مي دهد.
و اما مهمترين مسئله اين است كه با ثبت برند خود مي توانيم جلوي استفاده افراد سودجو را بگيريم.

ثبت برند مواد غذايي در ايران


ثبت مارك مواد غذايي يكي‌از ملزومات محصولات در مواد غذايي است . در واقع كمپاني هايي كه در اساسنامه خويش قضيه ايجاد و توزيع و يا اين كه سرويس ها مربوط به مواد غذايي را تعيين كرده اند خير فقط مي بايست از اداره طعام و دارو جواز عمل اخذ كنند تا عمل آن ها قانوني و رسمي باشد بلكه در هنگام عمل هم بايستي مارك و يا اين كه آرم تجاري معلوم و ثبت شده داشته باشند . ساخت مواد غذايي و فروش و پخش مواد غذايي صنعت مالامال درآمد و مستمر بوده و است و به دليل تقاضاي بالا جهت خريد محصول ها غذايي تعداد توليدكنندگان و عرضه كنندگان محصول ها غذايي بيشتر از هر صنعت ديگري ميباشد , از اين رو تقاضا براي ثبت آرم تجاري مواد غذايي در طبقات متعدد فراوان بوده و تعداد علامات تجاري ثبت شده درين صنعت به دليل تراكم مال بالا دوچندان بسيار و برخي ثبت آرم تجاري يا اين كه مارك مواد غذايي براي برخي از درخواست كنندگان كار زياد مشقت هست .
از ابتدايي ترين و لازم ترين نياز آدم ها مواد غذايي مي‌باشد و همين فرمان موجب شده‌است كه بازار مرتبط با مواد غذايي لبريز رونق خيس و فعال خيس از ديگر نياز ها باشد . با وجود رقابت شديد در بازار مواد غذايي و با دقت به اين‌كه بيشتر آدم ها در طي ساليان سعي در اين داشته اند كه تندرست جسم خويش را با مصرف مواد غذايي سلامت مراقبت نمايند , مدام به‌دنبال مواد غذايي با برندها و علامات تجاري مطمعن بوده اند .
مواد غذايي را در مجموع ميتوان به چهار نوع قسمت بندي كرد :

اعتنا شود انگيزه از نوع بندي مواد غذايي سهولت در گزينش آرم تجاري متناسب با آن است .
1 - شير و لبنيات
2 - گوشت و حبوبات
3 - مجموعه ميوه ها و صيفي جات
4 - تيم نان و غلات

تبديل شدن انواع شركت ها به هم

تبديل كمپاني به معناي دگرگون كردن و تغيير و تحول حوزه كار كمپاني مي‎باشد . به عبارت ديگر ممكن است اگرشركت تجارتي بوده و مديران تمايل به تغيير‌و تحول زمينه كار آن بگيرند . اين دستور بعد از ثبت كمپاني صورت مي‎گيرد . ممكن است تبديل كمپاني بشكل تغيير‌و تحول از موقعيت تجارتي به غيرتجاري و يا اين كه تبديل كمپاني بامسئوليت محدود به كمپاني يگانه و … باشد . در اصطلاح حقوقي تبديل كمپاني به‌اين معناست كه كمپاني سواي محو شخصيت حقوقي قبل و توليد شخصيت حقوقي تازه براي آن , صورت و قالبي تازه به خويش بگيرد . علت و مزاياي تبديل كمپاني اگرچه شركا در حين تاسيس و ثبت كمپاني همگي ملاحظات را درباره با اشكال شركت ها تجارتي در حيث مي‎گيرند و بعد آنان‌را متناسب با نياز خويش گزينش مي‎كنند , البته ممكن است بعداز مدتي حس نمايند كه كمپاني ثبت شده با نيازهاي آن‌ها همخواني نداشته باشد و به همين منظور تمايل به تغيير‌و تحول و تبديل آن مي‎گيرند . اين فرمان فارغ از لطمه به دوام حيات شخصيت حقوقي كمپاني ثبت شده انجام مي‎شود و فقط دسته آن تغيير و تحول مي‎يابد . تبديل مدل كمپاني , شخصيت حقوقي كمپاني را حذف نميكند و شركتي كه تبديل شده‌است , فارغ از آن‌كه وقفه‌اي صورت بگيرد , شغل هاي كمپاني كهن را ادامه ميدهد . مزيت تبديل كمپاني , به معناي انحلال و تشكيل كمپاني ديگري است كه از تشريفات ثبت و پرداخت حق‌الثبت كمپاني تازه خودداري مي‎كند . براي تبديل كمپاني به كمپاني ديگر بايستي كليه ي شركا راضي باشند . نكته انتها اين است كه تبديل كمپاني بازدارنده پرداخت بدهي هاي شما نميشود و شما صرفه لحاظ از اين كه كمپاني شما به كدام كمپاني تبديل‌شده است بايستي بدهي هاي خويش را بپردازيد .

فرايند دريافت كارت عضويت اتاق بازرگاني

اتاق بازرگاني هايي كه در شهرستان هاي سرزمين عزيزمان جمهوري اسلامي ايران وجود دارا‌هستند دارنده دو ركن بوده كه دارنده يك هيئت رئيسه و هيئت نمايندگان ميباشد و دارنده شوراي خوب نظام صنفي نميباشد . طبق ضابطه هر شخص حقيقي وواقعي و حقوقي قادر است درخواست كننده عضويت در اتاق بازرگاني باشد و مي بايست آن شخص مدارك و وضعيت ضروري را داشته باشد .
فرآيند دريافت كارت عضويت اتاق بازرگاني براي اشخاص حقوقي :

مي بايست كليه اشخاصي كه در كمپاني سرگرم عمل مي‌باشند كارت عضويت اتاق بازرگاني اخذ كرده باشند و اين كارت را ارائه كنند . مورد ديگر اين است كه بايستي همگي هزينه ها براي حق عضويت در اتاق بازرگاني بوسيله اشخاص حقوقي پرداخت گردد و همينطور مدرك هاي ضروري براي معين شدن رسمي بودن كمپاني بوسيله سازمان ثبت شركتها احراز گردد . تراز بعدي از روند دريافت كارت عضويت اتاق بازرگاني اين است كه مدارك ضروري براي اين كه نشان دهد مورخ تاسيس كمپاني چه وقتي هست ارائه شود و همينطور پاياني تغييرات انجام يافته در كمپاني و خبر نامه قانوني آن و همينطور اطلاع رساني هايي كه به وسيله كمپاني نشر داده شده به صورت تمام و كمال ثبت و ارائه گردند .
پروسه دريافت كارت عضويت اتاق بازرگاني براي اشخاص حقيقي و واقعي :

اشخاص حقيقي وواقعي بايستي دو قطعه عكس رنگ سبز در حين پرسنلي از خودشان ارائه كنند و همينطور مدارك اضطراري جهت معلوم نمودن پايان سرويس و يا اين كه سند معافيت را ارائه كند و مورد ديگر اين كه مي بايست مدرك عدم سوء پيشينه كه مورد تاييد مراجع ذيصلاح باشد را ارائه دهد و همينطور مدارك شناسايي خويش مثل كارت ملي و شناسنامه را تمام و كمال ارائه نمايد . مورد ديگر راجع به روند دريافت كارت عضويت اتاق بازرگاني براي اشخاص واقعي اين است كه شخص مي بايست دارنده سن رسمي باشد كه سن رسمي در حيث گرفته براي اين اشخاص سن ۲۳ سال مي‌باشد

تفاوت كارت بازرگاني و كارت عضويت اتاق بازرگاني

موردها ديگر از تفاوت كارت بازرگاني و كارت عضويت اتاق بازرگاني اين است كه براي اخذ كارت بازرگاني شخص بايستي اظهارنامه مالياتي تسليم كند و همينطور كد اقتصادي خويش كه از پيشين اخذ كرده را ارائه كرده و در مواردي كه نياز به تسويه اكانت مالياتي است سرعت بالا مبادرت كند .

كساني كه تحت عنوان مديران مدني و يا اين كه فعال در شركت‌هاي سري در اكنون عمل مي باشند براي اخذ كارت بازرگاني هيچ مدل محدوديتي ندارند مگر اين كه وضعيت مختص پيش آيد .

• از موردها ديگر درباره ي تفاوت كارت بازرگاني و كارت عضويت اتاق بازرگاني مي بايست بگوييم كه در وضعيت كلي هر فرد حقيقي وواقعي و حقوقي صرفا يك توشه قادر است به اخذ كارت بازرگاني اقدام ورزد و در شرايطي كه كه بخواهيد بيش تر از يك توشه به‌اين كار مبادرت كند مي بايست يك توشه به صورت فردي و توشه ديگر به صورت نماينده يك كمپاني يا اين كه ارگان براي اخذ كارت بازرگاني مبادرت كند .

كساني كه سوابق كيفري دارا‌هستند و يا اين كه حكم جرم آن ها واضح شده شده‌است براي اين اشخاص قابليت و امكان صادر شدن كارت بازرگاني تحت عنوان مديرعامل ميسر نمي‌باشد .

فردي كه اهل ايران تبار نيست اگر مي‌تواند مبادرت به اخذ كارت بازرگاني كند كه در بين مملكت محل تولد وي و كشور‌ايران ارتباط ها اقتصادي و تجاري وجود داشته باشد .

اشخاصي كه پيشينه دار كار در نهاد هاي مدني هستند و يا اين كه حالا در يك كمپاني تعاوني و تجاري مدني شاغل مي باشند نمي توانند تحت عنوان سمت مديريت ادله كارت بازرگاني اخذ كنند .

ثبت برند در بلژيك

برندهاي تجاري در بلژيك به چه صورت ثبت مي شود؟ جهت خواهش ثبت در ميان المللي نشانه تجاري وبرند در ديگر كشورها از جمله مرز و بوم بلژيك , نخستين مي بايست نماد متبوع در مرزو بوم مرجع به ثبت رسد . ثبت داخلي آرم تجاري در مرز و بوم مرجع پيش نياز ثبت ميان المللي نشانه تجاري در كشورهاي عضو سيستم مادريد است كه ميهن بلژيك قسمتي از سيستم مادريد هست . مبادرت به خواهش ثبت در بين المللي آرم تجاري تنها ( از روش سازمان مالكيت صنعتي قابليت و امكان پذير است . اوليه قدم در‌اين فرمان , بدون نقص كردن فرم اظهارنامه آرم تجاري نزد سازمان مالكيت صنعتي مي‌باشد كه كارها مرتبط با ثبت علامت ها تجاري را به عهده داراست . اين فرم خواهش مي بايست مشتمل بر جزئيات و ويژگي ها نماد مورد التماس از قبيل رنگ , فرم و ديگر خصوصيات آرم مزبور باشد . اين فــــرم همچنين بايستي دربرگيرنده ليست كالاها يا اين كه سرويس ها داراي ارتباط طبق طبقه بندي في مابين المللي علامتها تجاري باشد كه آرم درخواستي , آنان را در برميگيرد . داده ها بيشتر در امر گواهي هاي مورد نياز , جهت ثبت يك نشانه تجارتي و چگونگي كار كردن فرم اظهارنامه در پورتال قابل دسترسي ميباشد . يك نماد تجاري مي بايست ويژه و متفاوتي كننده باشد به صورتي كه مصرف كنندگان با ديدن آن نماد جنس متبوع را شناخته و همچنين آن را از ساير علائــــم تجاري و ديگر توليدها كه با آن نشانه ها تجاري معرفي مي‌شوند را تشخيص دهند . يك علامـــت تجاري نبايد سبب ساز گمراهي و يا اين كه فـــريب مصرف كننده شده و يا اين كه باعث از در ميان رفتن نظم همگاني يا اين كه بر خلاف رفتار حسنه گردد . حقوقي كه به يك نشانه تجاري اعطا ميشود الزاماً با دستمزد اعطا شده به آرم تجاري ديگر برابر نخواهد بود . اين مورد از روش بررسي هاي انجام يافته به دست سازمان نشانه ها تجاري و يا اين كه در فيض ادعاي افراد ثالث به دستمزد شبيه گزينش مي شود . دامنه حمايت از مارك چقدر است؟ تقريباً كليه ي كشورهاي عالم , علامت ها تجاري را ثبت و حمايت مي‌كنند هر سازمان ملي يا اين كه حوزه‌ اي ثبت علامت ها تجاري , گروه اي از داده ها نشانه هاي تجاري ثبت شده را محافظت مينمايند كه مشتمل بر داده ها بدون نقص درخواستي جهت همگي ي علامتها ثبت شده , تمديد شده , جستجوها و اعتراضات به دست افراد ثالث , است . لكن تأثير ثبت اين علامت ها محدود به مرز و بوم يا قلمرو متبوع ميشود . به خواسته حذر كردن از نياز به ثبت نماد تجاري به صورت غيروابسته در هر مورد از سازمانهاي ملي يا اين كه حيطه اي ثبت علائــم , اداره جهاني مالكيت معنوي WIPO سيستمي را براي ثبت ميان المللي علامت ها تجاري به‌وجود آورده است . اين سيستم پايين موافقتنامه و پروتكل مادريد كه ثبت ميان المللي علامتها را در برميگيرند سازمان مي گردد . هر شخصي كه به طريقي ( به حيث تابعيت , اقامت و يا اين كه استقرار بنگاه تجاري يا اين كه صنعتي ) به يك ميهن طرف قرارداد و به يكي يا اين كه هر دو معــــاهده مذكور داراي ارتباط باشد , مي تواند با ثبت يا اين كه خواهش ثبت نشانه تجاري خويش در سازمان ثبت علامتها تجاري آن مرزوبوم ( مثلا مملكت بلژيك ) از مزاياي ثبت في مابين المللي كه تأثير آن در همگي يا اين كه برخي از ساير كشورهاي عضو سيستم مادريداست برخوردار گردد . مزاياي استعمال سيستم ثبت ميان المللي علامتها تجاري ( سيستم مادريد ) جهت ثبت مارك در بلژيك به موجب قوانين ثبت در بين المللي علامت ها تجاري ( توافقنامه مادريد ) , آرم با دقت به قوانين دروني هر كشور مورد بررسي قرار ميگيرد و آن‌گاه وارد طريق بين المللي خويش ميشود يعني ثبت بين المللي علامتها تجاري در سطح ابتدايي با ثبت ملي در سازمان كشور منشا صورت مي گيرد و سپس به صورت اتوماتيك با تعيين كشورهاي متبوع درسطح بين المللي انجام ميشود .

ثبت شركت در آلمان

ثبت كمپاني در آلمان
شما مي توانيد طبق مقررات مهاجرتي براي اقامت ميهن آلمان از روش كمپاني در آلمان براي سهامداران و رئيس دليل كمپاني بدست آوريد و به صراحت ابلاغ نموده است كه فرد سرمايه گذار از روش ثبت كمپاني مي تواند براي اخذ اقامت دايم سرزمين آلمان مبادرت كند و براي خانواده خويش خواهش اقامت نمايد . اما از آغاز تا اخذ رواديدِ اقامت ۶ تا ۸ ماه زمان ارتفاع ميكشد , براي اخذ اقامت شخص متبوع ( متاهل همراه با خانواده و مجرد ) از روش ثبت كمپاني تجاري و سپرده گذاري هم ميسر هست .
براي فعال سازي و ثبت كمپاني در آلمان در زمينه‌هاي ذيل اطلاعاتي داشته باشيد :

۱ - روش هاي كلي براي در اختيار گرفتن عمل هاي بازرگاني درآلمان
۲ - ثبت كمپاني با ثبت بازرگاني و دفتر كار تجاري
۳ - ارائه‌ي جزئيات روند فعال سازي و تأسيس
۴ - فرم هاي متفاوت شركتي
پروسه ثبت كمپاني در آلمان

بعداز اينكه مدارك حتمي و موردنياز ترجمه شد و به وسيله سفارت آلمان در كشور‌ايران تاييد گشت , , گام‌بعدي جهت ثبت كمپاني غير وابسته يا اين كه شعبه جدا كمپاني , در آلمان تنظيم طرح توجيهي اقتصادي يا اين كه بيزنس پلان مي باشد . نماينده قانوني شما مكلف براي اخذ جواز است درصورتي كه كه براي تاسيس كمپاني نياز به دريافت كردن مجوزهاي ديگري از اداره‌ي وزارت بهداشت , بازرگاني و يا اين كه بقيه مراجع رسمي هست .
در شهرداري و سازمان ي ثبت شركت‌هاي آلمان ثبت بيزنس پلان , گام‌بعدي است و در صورت پذيرش شدن اين طرح , دفاع مطلوب به وسيله نماينده قانوني كارشناس مهاجرتي در آلمان , روند ثبت كمپاني آغاز مي شود . لازمه‌ي بعدي , كد پستي ملك اجاره شده براي كمپاني است و بعد از اين كه كد پستي و بقيه مورد ها در فرم تقاضانامه ثبت شد , شماره ثبت و كمپاني ثبت شده آن هم معلوم مي شود و در تراز بعدي مي بايست اكانت بانكي براي كمپاني گشوده شود و شغل هاي مرتبط با ثبت كمپاني در آلمان تمام شود و بعداز اتمام اين كارها براي درخواست كننده رواديدِ سه ماهه مهاجرتي , جهت ورود به آلمان و استارت به عمل مذكور صادر مي‌گردد . بعداز صادر شدن رواديدِ درخواست كننده و ورود به آلمان و انجام تعهدها ثبت شده در طرح توجيهي اقتصادي , ارسال دعوتنامه و همراه بردن بقيه افراد خانواده ( همسر و فرزند ذيل ۱۸ سال ) قابليت پذير هست .
مزاياي ثبت كمپاني در آلمان

– به سهيم , سهامدار و سرمايه گذار آلمان نياز ندارد .
كمپاني ثبت شده در آلمان مالكيت صد در صدي داراست .
مي توانيم اكانت بانكي در بين الملي گشوده كرده و از وام ها بانكي اروپا به كارگيري كنيم .
– اعتبار شغلي در اروپا و بقيه كشورهاي جهان كسب مي كنيم .
بعداز ثبت كمپاني در آلمان قابليت تجارت سهل وآسان با كل عالم وجود اعطا كرد .
– براي فعال‌سازي و كار كمپاني ياري هاي مدني و تخصيص اعتبار از طرف بانك‌هاي آلماني ميگردد .
توليدات زير مدرك كارشناسي آلمان ساخت مي كنيم .
قابليت و امكان برخورداري از بازار اروپا و از فرصت‌هاي شغلي و تجاري در اروپا برخورداري مي‌شويم .
مزاياي اقامت و شهروندي

- از سرويس ها درماني و بهداشتي به صورت بدون‌پول به كار گيري مي كنيم .
- علم آموزي بدون‌پول ميباشد .
- ميتوانيم از وام هاي بلند برهه زماني با سود هاي تحت به كارگيري كنيم .
- به عمده كشورهاي جهان سواي رواديد مهاجرت كنيم .
- ميتوانيم در سراسر اروپا معاش كنيم .

خلاصه قوانين ثبت برند در ايران

خلاصه قانون علائم تجاري

قانون علائم تجاري بر استفاده از اسباب بازي (شمارش يك كلمه ، بيان ، تصوير ، شكل كالا يا آرم) توسط يك سازنده يا فروشنده براي شناخت محصولات خود و به رسميت شناختن آن كالاها از كالاهاي ساخته شده يا فروخته شده توسط ديگري نظارت دارد. علائم اداري ، كه بر خلاف كالاها در ادارات استفاده مي شوند ، علاوه بر اين توسط "قانون علائم تجاري" اداره مي شوند. در ايران ، برخي از حقوق علامت هاي تجاري عرف عرف صرفاً از استفاده از يك اثر برجسته ناشي مي شود. اينگونه است كه ممكن است ، براي به دست آوردن بهترين بيمه براي يك اثر چاپي ، ثبت نام يادداشت ، يا با دولت ، در صورت تصور ، يا با دولت ايالتي ، بسيار احتياط است. اثري كه با دولت ملي ثبت شده است بايد با تصوير set جدا شود. علائم تجاري ثبت نشده بايد با "TM" جدا شوند ، در حالي كه اثاث هاي كمكي ثبت نشده بايد با "sm" جدا شوند.

هنگامي كه شخص ديگري با استفاده از يك اسباب (اثاثيه) ، سرچشمه اي را صادر مي كند ، باعث نارضايتي در مورد منبع يا حمايت مالي از كالاها يا اداره هاي گنجانده شده است. بسياري از تجمعات ممكن است از نمونه مشابهي استفاده كنند ، دقيقاً در جايي كه كالاهاي موجود در اين تجمعات آنقدر هم نيستند كه باعث سرگيجه در بين خريداران شود. درصورتي كه يك اثر ناخوشايند به طور منحصر به فرد تحت عنوان حقوق علامت تجاري عرفي تضمين مي شود ، از چاپ هاي مشابه مي توان در مواردي كه هيچ پوشش جغرافيايي در استفاده از اين اثر وجود ندارد استفاده كرد. اثرهاي ثبت شده دولتي داراي پسوند جغرافيايي در سراسر كشور هستند و از اين پس در سراسر ايران تأمين مي شوند.

قبل از ثبت شركت بايد چه مواردي رعايت شود؟

مطابق الزامات قانوني ، هر شركت بايد داراي دفتر مركزي و نشاني ثبت نام باشد. اين آدرس اداري شركت است كه در آن گزارش هاي رسمي ، دستور كار ، اسناد و موارد ديگر ارسال مي شود. بنابراين ، هنگام انتخاب آدرس نقش اصلي توسط اين واقعيت ايفا مي شود ، چه كسي هميشه وجود داشته باشد كه بتواند مكاتبات را از طرف شركت دريافت كند. شركت مانعي براي انجام فعاليت در يك آدرس و ثبت در آدرس ديگر ندارد. غالباً آدرس ثبت نام ، آدرس حسابداران يا وكلاكان شركت است.

البته هر شركتي بايد فعاليت خود را با نام تجاري انجام دهد به همين دليل شركت بايد نام تجاري را كه در آن ثبت خواهد شد ، مشخص كند. اين نام بايد منحصر به فرد باشد و نمي تواند مانند نام يك شركت از قبل موجود باشد. ما به مشتريان خود يك بررسي رايگان ارائه مي دهيم كه آيا نام تجاري انتخاب شده توسط آنها رايگان است يا خير. توصيه مي شود چنين چك هايي انجام دهيد زيرا در صورت نامگذاري شدن ، مرجع ثبت از ثبت شركت جديد امتناع مي ورزد و هزينه دولت براي ثبت نام از بين مي رود.

هنگامي كه تمام اين موضوعات روشن شود ، بايد اسناد اصلي ثبت نام (يعني پروتكل مربوط به ثبت نام و مقالات مربوط به ثبت نام) تهيه شود. اين اسناد بايد الزامات قانون تجارت را برآورده سازند و علاوه بر اين ، آنها بايد متناسب با نيازها ، الزامات و توافقات با سهامداران شركت ، به صورت جداگانه تهيه شوند. ما هرگز به مشتريان خود توصيه نمي كنيم از نمونه ها و فرم هاي آماده استفاده كنند ، زيرا اين موارد البته نمي توانند پاسخگوي تمام نيازهاي هر شركت باشند. اين قانون به سهامداران اجازه مي دهد تا روشي را تعيين كنند كه با تصميم گيري شركت ، مديريت ، توزيع سود ، ضرر و زيان ، خريد و فروش املاك ، پذيرش و آزاد كردن سهامداران ، انحلال و حل ساير موارد ، تعيين شود ، كليه آن ترتيبات بايد در شرح داده شود. مقالات اختلاط بسته به مورد خاص.

همچنين لازم است مجموعه اي از اظهارنامه ها تهيه شود ، كه بدون آن شركت قابل ثبت نيست. آن اظهارنامه ها مطابق الزامات قانون انجام مي شود ، زيرا يكي از آنها نمونه اي از امضاي مدير را نشان مي دهد و بايد در دفتر اسناد رسمي امضا شود و محضري شود.

پس از تهيه و امضاء كليه اسناد ، پس از ثبت حساب حقوق صاحبان سهام و پرداخت سرمايه ، سهامداران مجبور به پرداخت هزينه ايالتي و شروع ثبت نام مي شوند. شركت مي تواند به صورت الكترونيكي توسط دفتر ما ثبت شود ، زيرا در اين حالت هزينه دولتي 55 BGN يا شخصاً توسط مدير خواهد بود كه در اين صورت هزينه دولت 110 BGN خواهد بود.

ثبت نام به خودي خود توسط ثبت تجاري آژانس ثبت انجام مي شود زيرا پس از آخرين تغيير ثبت نام يك روز كاري را از ارسال برنامه مي گيرد. در صورت تهيه صحيح اسناد ، مرجع ثبت ممكن است دستورالعمل هايي درباره رفع خطاها صادر كند يا (در موارد خاص) از ثبت شركت امتناع ورزد. در صورت تهيه صحت اسناد ، ثبت نام با ايجاد سابقه در مورد شركت در ثبت تجاري و صدور شماره UIC - كد شناسايي منحصر به فرد / اين شماره قبلاً BULSTAT ناميده مي شد. اين شركت ممكن است بلافاصله پس از ثبت نام و دريافت UIC ، فعاليت و فعاليت خود را آغاز كند. ثبت تجاري يك ثبت عمومي است و هركسي مي تواند در هر زمان وضعيت شركت را در وب سايت رجيستر بررسي كند.

بسته به نياز ، نياز صاحبان يا شرايطي كه رخ داده است ، تغيير در پارامترهاي شركت مي تواند انجام شود ، زيرا در مقاله اي جداگانه مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد روش ها و مراحل ثبت اين تغييرات پيدا كنيد.

از هرچيزي كه در بالا گفته شد مشخص مي شود كه ثبت نام يك شركت مستلزم دانش عميق حقوقي ، درك تك تك پرونده هاي پرونده و تهيه اسناد است كه پاسخگوي نيازها و نيازهاي مشتري در دفتر حقوقي ما باشد. با تشكر از تجربه به دست آمده در هنگام ثبت نام بيش از 200 شركت ، ما به عنوان وكيل دادگستري شناسنامه ، اطمينان داريم كه مي توانيم اسنادي را تهيه كنيم كه بيشترين اهميت را براي هر يك از مشتريان خود داشته باشد و يك شركت را با موفقيت ثبت كنيم.