مشكلات ثبت شركت سهامي خاص

مشكلات يك شركت سهامي خاص چيست؟

راه اندازي  يك شركت سهامي خاص كاري كوچك نيست و در عين حال مزاياي بسياري نيز وجود دارد كه مي توان به موارد جانبي احتمالي در راه اندازي يك شركت سهامي خاص اشاره كرد.

    الزامات قانوني - موارد بسياري از قبيل تكميل حساب هاي سالانه و بازده به خانه شركت ها ، تحويل اظهارنامه مالياتي شركت به HMRC ، تنظيم و اجراي PAYE و حقوق و دستمزد و توليد بازده ماليات بر ارزش افزوده سه ماهه براي HMRC وجود دارد. مهلت يا پرداخت پولي را كه به HMRC بدهكار هستيد از دست ندهيد و شركت مي تواند با جريمه سنگيني روبرو شود.
    پرداخت هزينه - بر خلاف يك تاجر تنها كه مي تواند بدون محدوديت از يك تجارت پول بگيرد ، برداشت پول از يك شركت سهامي خاص پيچيده تر است. به عنوان يك مالك يا مدير ، تجارت مجبور است به صورت حقوق و دستمزد يا پرداخت سود سهام شما را به صورت قانوني واريزي به شما منتقل كند ، به اين معني كه شما نمي توانيد فقط از شركت به عنوان منبع درآمد شخصي استفاده كنيد. شما حتي بايد خود را به عنوان مدير پرداخت كنيد و براي پرداخت حقوق و دستمزد ماهانه براي PAYE با HMRC ثبت نام كنيد.
    راه‌اندازي و تعطيلي - راه اندازي يك شركت سهامي خاص ساده است اما بايد در خانه شركت ثبت نام كنيد و به HMRC اطلاع دهيد و همچنين هزينه سالانه را پرداخت كنيد. اگر تصميم داريد يك شركت سهامي خاص را ببنديد ، بايد براي حل مشاغل كه مي تواند سه ماه طول بكشد ، اقدام كنيد.

ماليات ، سود و ضرر براي يك شركت سهامي خاص

يك شركت سهامي خاص بايد در HMRC ثبت نام كند و ماليات شركت را براي هرگونه سود حاصل از آن در سال مالي خود بپردازد - و ماليات شركت نيز علاوه بر هر گونه ماليات بر درآمد و كارمندان و مديران سهم بيمه ملي (NIC) بايد پرداخت كند. يك شركت سهامي خاص همچنين مي تواند سود سهامداران را پرداخت كند و اينها مشمول ماليات بر درآمد هستند ، هرچند از NICs معاف هستند. پرداخت به كارمندان بايد از طريق PAYE انجام شود و شركت بايد به عنوان بخشي از حقوق يك كارمند ، NIC را به HMRC پرداخت كند.

حقوق كارمندان با اين حال به عنوان يك هزينه تجاري طبقه بندي مي شوند و مي توانند در مقابل سود به همراه تمام هزينه هاي ديگر جبران شوند. اين بدان معناست كه يك شركت سهامي خاص مي تواند به كارمندان ، هزينه ها و خدمات خريداري شده را از تأمين كنندگان پرداخت كند و هنوز هم اين هزينه ها را براي جبران ماليات قابل پرداخت بر درآمد شركت ايجاد مي كند. سود شركت پس از آن مشمول ماليات شركت با نرخ فعلي 20٪ است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.